Výrobci

Osobní odběr

Osobní odběr je možné provést na našich kamenných provozovnách, které jsou uvedeny v sekci Naše prodejny.

Při osobním odběru je samozřejmě možné zboží zaplatit hotově. 

Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti.

Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky. Děkujeme.

 

Zásilková doprava DPD (do 30 kg)

Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin k vašemu domu od expedice.

Jeden pracovní den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte SMS a email s detailními informacemi o zásilce – číslo zásilky, termín doručení a výše dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku).

Předpokládaný čas doručení si také můžete zjistit online na www.dpd.cz. Stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo emailu.

V den doručení Vás kurýr bude telefonicky informovat o případných změnách nebo o upřesnění času doručení zásilky.

Pokud vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, tato informace vám také bude zaslána emailem.

Další pokus o doručení proběhne automaticky následující pracovní den na stejné adrese.

Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit velice jednoduchým způsobem na www.chcisvujbalik.cz, stačí pouze znát číslo Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení a PSČ místa doručení.

V případě, že neznáte číslo Oznámení, kontaktujte Zákaznický servis DPD na 841 700 700.

Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 129,- Kč. U dobírky je účtován příplatek ve výši 30 Kč.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Zákazníkovi doporučujeme zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu nahlašte do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci. V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL - je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Česká pošta

Zboží vám bude doručeno do 3 pracovních dnů od expedice zásilky.

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem nebo dobírkou (u dobírky je účtován poplatek ve výši 30 Kč).

Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 129,- Kč.

Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti.

Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.


Přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu.


Bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat.


Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Ceny jsou s DPH

Košík K pokladně